2 januari 2015

Oh Deer?


Hoe stoer is deze bullshead! Ik had hem al eens eerder gespot, maar dan in een kerstuitvoering, daar was het hoofd goud/brons. En ik baalde ervan dat ik hem een tijdje geleden niet meer kon vinden bij de Intratuin tijdens de sale. Want ik vond hem veeeel te duur toen ik hem tegen kwam - 35 euro!

Dit is precies dezelfde, maar dan anders...



Deze schedel lijkt net echt door het mooie precieze verfje. Het hoofd is van een soort steenachtig materiaal, en hij is ook echt wel wat zwaar. Superblij en verrast toen ik deze schedel tegen het lijf liep in deze uitvoering, stiekem nog mooier dan de xmas variant.

Deze schedel hebben ze in twee uitvoeringen, deze dus, met horens die naar de zijkanten wijzen en een ander dierlijke schedel met gedraaide omhoogstaande horens. Ook heb je van deze schedels hangertjes, in dezelfde uitvoeringen als de twee staande, maar dan een stuk kleiner.

Ze zijn beide erg mooi gemaakt! Mijn variant kocht ik bij Groenrijk in 's-Gravenzande. Hij kostte ook een heel stuk minder dan de kersteditie, namelijk 21,95! Best een fijn prijsje. De hangertjes hadden de prijs van 3,49. Wellicht ook te vinden bij een tuincentrum bij jou in de buurt!


Styling & Fotografie - Studio Brenstijl

Geen opmerkingen: